یغما گلرویی

 

سفید برفی

بیدارشو! سفیدبرفی من! این شوالیه با صدتا کفش آهنی از قاف رَد شده
اون‌قدر کشتنش تو شبیخونِ جاده‌ها تا راهِ شهرِ سرخ لباتو بلد شده

تنها سفیدبرفیِ این داستانی و کوتوله‌های شهر همه‌گی عاشقت شدن
با بودنت پلان، به پلان رنگ می‌زنی به فیلم زندگیِ سیاه و سفید من

موتو گوگوشی‌ کردی و از هوش می‌بری عشاقِ سینه‌چاکِ فضای مجازیو
من هفت ساله می‌شم و باز دوره می‌کنم چرخ و فلک‌سواریِ تو شهرِبازیو

دستای تو گلوی دوتا قوی عاشقن، آغوش تو چراغِ یه کافه‌‌ توی پاریس،
حرفات شرابِ کهنه‌ی شیراز دارن و زنگ صدات طراوتِ آهنگِ ونجلیس

یه لندنِ پُر از مِه و بارون تو چشمته اما بازم به دوربینا لب‌خند می‌زنی
مثل یه آهو که تو اتوبان رها شده، یا یه پَری تو شهر پُر از آدم‌آهنی

سیگار می‌کشی و خدا سرفه می‌کنه، می‌شه ترانه شد تو شبِ بکرِ ریملت
من یه فراری‌ام که پناهندگی می‌خواد از سرزمینِ روشن و پهناورِ دلت

تاریخم از سلامِ تو آغاز می‌شه و عشقت خلاصه می‌کنه روزای هفته رو
یه پیچکی که با نفست زنده می‌کنی، این شابلوطِ کهنه‌ی از یادرفته رو

مثلِ «براهنی» به دفِ ماه می‌زنم، این شب با بودنِ تو شبِ سالِ نو شده
قفلای پیشِ روم همه رو باز می‌کنم با اون کلیدِ سُل که رو ساقِت تَتو شده

این بوسه آخرین نفسِ این شوالیه‌س، بیدارشو! سفیدبرفیِ بی‌ادعای من!
با این سیاوشی که از آتیش رَد شده بین گُلای روی ملافه‌ت قدم بزن... //

 



نظرات شما عزیزان:

roshanak
ساعت21:49---2 آذر 1392
بهترین شعر یغما...(به نظر من)
پاسخ: اوهوم...


reza
ساعت1:51---23 مرداد 1392
دوباره سلام.این شعرها هم خیلی زیبان. دست شما و آقای گلرویی درد نکنه.

محمد
ساعت0:24---9 تير 1392
سلام مطلب قشنگییه به سایت منم سر بزن دوست عزیز
www.bama.jok.loxblog.com


roshanak
ساعت21:55---8 تير 1392
اونقدر خوبه كه...چيزي نميتونم بگم!

tanha
ساعت23:14---7 تير 1392
از خراسان رضوی هستییییییییییییییی؟؟؟؟

وااااااااااااااااااااااااااا ا
پاسخ:مگه مشهدی بودن گناهه دوست عزیز؟


tanha
ساعت23:13---7 تير 1392
سلام به حضور شما
وبت خیلی عالیه امیدوارم موفق بشی
دوست دارید به منم سر بزنید و نظرتون رو بگید خوشحال میشم
با تبادل لینک موافقی؟؟؟ پس منو با اسم "تنهاترین عشق روزگار" لینک کن منم میلینکمت
منتظر حضورت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اشعار یغما گلرویی بزرگ... ، ،

تاريخ : جمعه 7 تير 1392 | 15:21 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.